2014. február 2., vasárnap

Mosdószekrény tervek

A lakásban az első komolyabb dolog amit el kell készítenem, az a mosdószekrény, mivel enélkül elég nehezen használható az új fürdő, és mindig a másikba kell mászkálni. Szóval lényegében ez kell elkészüljön ahhoz, hogy a lakás két szobája külön használható legyen.
És hogy ezt miért én készítem? Egyrészt a rendelkezésre álló hely nagyon kicsi, a fal és az ajtó közt összesen 34 cm van, vagyis maximum ilyen széles lehet a szekrény. Ilyen méretben alapvetően elég korlátozott a kínálat. Másrészt ha megnézi az ember az árakat, akkor nagyjából sírva fakad, mivel egy átlag mosdószekrény 50 000 forintnál kezdődik, és akkor általában a csapról meg a szaniterről még nem is beszéltünk.
Szóval drága, nem is feltétlenül szép, és nyilván nem különleges.
Innentől kezdtem el gondolkozni az alternatív megoldásokon. Régi szerelmem volt a pultra ráültetett mosdó, de eddig még nem volt szerencsém hozzá testközelből. Ezen kívül régóta szemeztem a rast hackekkel. Aztán szembejött velem egy ötlet, ami mindent eldöntött. És most nézzük,  hogy mik voltak az inspirációk, a kiindulási ötletek, amiket ötvözni fogok, remélhetőleg sikerrel.
Forrás

Ez a rast hack azért tetszett meg különösen (a merész színválasztáson kívül), mivel lábat szereltek a kis komódra, ami így sokkal kecsesebb lett, illetve magasabb is, ami azért fontos, mert a a rast komód alapvetően csak 70 cm magas, ami túl alacsony mosdószekrénynek, mivel a mosdószekrény magassága minimum 90 cm.
Aztán szembetaláltam magam ezzel a ZSENIÁLIS ötlettel. Hogy miért zseniális? Mert ez a mosdótál az IKEA Blanda blank nevű salátástálja.
Ekkor összeállt a kép: Rast+Blanda blank+Capita lábak(Ikea)+Lansa fogantyúk(Ikea)+festék+némi kiegészítő=Mosdószekrény
Úgy döntöttem, hogy meghosszabbítom a komódot, így létrehozva egy polcos részt is a törölközőknek, ehhez végül fenyőt vettem, mivel MDF-et nem árulnak az OBI-ban (és lapszabászatba már lusta voltam elmenni).
Ma elkezdtem a kivitelezést,  de holnap-holnapután lesz az igazán nagy munka, amiről később részletesen beszámolok. Most viszont itt egy skicc, hogy nagyjából hogy képzelem el a helyet, illetve hogy milyen színű lesz a mosdószekrény, és hogy mire lehet számítani a valóságban (avagy a fenyőlécre ráhelyeztem a tálat és a csapot :D )
Kíváncsian várom, hogy hogyan fog mutatni élőben





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!