2016. április 7., csütörtök

Falat festettem!

A vendégszobában a lépcső és az ágy mellett nagyon elkoszolódott a festék, így már egy ideje le akartam festeni, de valahogy soha nem került sorra. Aztán kedden épp Praktikerben voltam, így gondoltam, veszek festéket is. Gyöngyszürkét akartam, de sajnos kifogytak belőle, így történt az, hogy a "minimál bézs" nevű festéket vettem meg, és így lett életem első színes fala: BÉZS!
Kisméretű hengert használtam, illetve közepes méretű ecsetet, és kb négy óra alatt készültem el vele. 

Ilyen volt:

 És ilyen lett:


Az ágy melletti kisfal magasságának vonalát vittem végig a nagyobb falon is. Vízmértékkel és ceruzával kijelöltem, kimaszkoltam, és mehetett is a festés. Két rétegre volt szükség a tökéletes fedéshez, és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Remélhetőleg nem fog koszolódni, és mivel mosható, dörzsálló latex Hérával festettem (a konyhában is ilyen van), remélhetőleg jól fogja bírni a gyűrődést.  Látszik, hogy a galéria alatti részt nem festettem le, főleg azért mert már elegem volt a festésből, és már így is tetszik az eredmény. Egyszer ha nagyon unatkozom, még lehet, hogy lefestem azt is. 





Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!