2013. december 25., szerda

Karácsony mifelénk

Sajnos nem igazán volt lehetőségem, hogy jobban belemerüljek a karácsonyhoz kapcsolódó készülődésbe, mivel vizsgaidőszakom van, de mivel legalább a fát én díszítettem, úgy döntöttem, legalább azt, meg az ünnepi asztalt megmutatom.
Egy kis "barkácsolás" (vagyis sprayfestékezés) is becsúszott fadíszítés közben, mivel úgy döntöttem, hogy néhány gömböt és a csúcsdíszt rondából aranyszínűvé kell varázsoljak.
Magában a díszítésben azt hiszem elég tradicionális vagyok, mint látható lesz, mivel a piros-arany-fehér-zöld kombinációt nem igazán szeretem variálni.

Ezúton is szeretnék mindenkinek boldog karácsonyt kívánni, ha kicsit megkésve is! :)

És jöjjenek a képek:





Az újjászületett csúcsdísz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!