2013. december 7., szombat

Megvannak a csempék!

Kedden megvettük a lakásba szánt csempéket, és ma az összes a lakásba is lett szállítva, bár a csempézés még egy kicsivel később kezdődik. Összességében nem kellett sokat venni, az előszoba/konyhában 6 nm lesz csempével borítva, a fürdőben a falon kb. 9 nm a földön pedig kevesebb, mint három, de a csomagolás, és az esetleges vágások, hibák, stb. miatt mindegyikből kicsivel többet vettünk a biztonság kedvéért. 
Már nyáron is nézelődtem csempefronton, így azt már hamarabb eldöntöttem, hogy a konyhai részre 60*60-as lapokat szeretnék, világos bézs színben, matt kivitelben, csak a megfelelő árú terméket kellett megkeresni. Valami ilyesmit kell elképzelni:

A fürdő nem lesz plafonig felcsempézve, csak a zuhanyfülkében, illetve a wc mögötti részen lesz csempe. Sok nézelődés után a metró csempébe szerettem bele, utána is néztem a magyar forrásoknak, és a legolcsóbb helyen sikerült megvenni a falra való csempét, akciósan. Fózolt, 10*20-as, fehér, fényes kivitelt választottam, mivel a mosdószekrény kékjéhez nekem legjobban ez tetszik (azon kívül, hogy ez volt egyben a legolcsóbb is :D).
A földön pedig fa hatású csempe lesz, ami szerintem menőn néz ki, és reményeim szerint jól fog illeszkedni a metrócsempéhez. Így fog festeni nagyjából:
És ha minden jól megy, sokkal kisebb verzióban, de nekem is legalább ennyire esztétikusan kinéző fürdőszobácskám lesz:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!