2013. augusztus 3., szombat

Ajándék drága szerelmemnek :)

A kedvesnek születésnapja volt, az első, mióta együtt vagyunk, és arra gondoltam, hogy a könyv és a póló mellett adok neki valami olyat is, ami nem egy fölösleges mütyür, porfogó (ájlávjút dörmögő szívecskét markoló plüssmaci), hanem valami olyan, amit én készítettem, ezért rám emlékezteti. A falán nincsenek képek, egy árva Che Guevarán kívül (nem tudom, miért pont ő, nem is rajongója, meg semmi...) szóval gondoltam festek ismét. Meg persze volt egy titkos tervem, mégpedig hogy a közös otthonunkba majd továbbhozza, én meg készítek még néhány festményt hozzá, már csak azért is, mert a képkeretből, amibe végül a képet tettem, van még kettő másik. A szobájába jelenleg egyáltalán nem illik, dehát ez van, engem már a hosszútávú megfontolások vezettek :D. Az viszont egyértelműen cél volt, hogy tetsszen neki, tehát valami letisztultat de valamennyire férfiasat terveztem. A téma... hát az nincs, mivel nem festek figuratívat, bár szerintem az eredmény pici csírákra emlékeztet. A szín fekete-arany, amiből a fekete szerintem férfias, az arany meg elegáns. Volt, aki azt mondta, hogy szerinte kicsit nőies lett a végeredmény, de a szülinaposnak tetszett, és ez a lényeg. Azóta megfestettem a sorozat második részét is, nemsoká pedig kezdek a harmadikba :)
A készítés folyamata a következő volt:
1. Ötlet-na ez az ami csak úgy jött, Ehhez a ponthoz nem tudok jótanácsot adni.
2. Ceruzával felvázoltam a formát, aztán pedig letisztáztam, a köröket körzővel rajzoltam, mivel ennél a formánál szerintem elég fontos hogy tökéletes legyen.

3. Balról jobbra haladva tussal megfestettem a fekete részt, majd mikor megszáradt, arany festékkel a köröket.

4. Következett a keret, melyet először szét kellett szedni, majd elkezdtem lecsiszolni, és mivel nem volt itthon fekete pác vagy lazúr, ezért tussal próbáltam befesteni, néhol pedig rásegítettem alkoholos filccel. A csiszolás órákat vett el, majd rájöttem, hogy ha csiszolás nélkül rámegyek fekete alkoholos filccel a fa keretre, a végeredmény csodás lesz, és töredék idő alatt elkészült, és még a felület is egyenletesebb lett. Kicsit fog, de mivel úgyis a falon van, szerintem teljesen mindegy, ráadásul ha lakkal átfesti az ember (erre még nem került sor), akkor ez a probléma is megoldódik.
Ezután pedig következett a csomagolás és az átadás, meg az örülés, és hát ez lett a végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!