2013. augusztus 3., szombat

Ajándék Virágnak

A legjobb barátnőmnek új szobaberendezése lett, és megkért, hogy fessek neki valamit. A szobáját a lila szín uralja, tehát tudtam, hogy ez a szín mindenképp szerepet fog kapni. Valami kellően absztraktat és dekoratívat akartam festeni, és hát ez sült ki belőle:
Először a három nagy lila kört rajzoltam meg körzővel, majd a körvonalat lassan követve egy kis részre felvittem az akrilfestéket, és fújni kezdtem. Mikor a három nagy kör elkészült, megrajzoltam szintén körzővel a kisebb köröket, majd aranyszínnel megfestettem a körvonalukat, majd a hálós mintát. Utána már csak a keretbe foglalás maradt, ezek után pedig nem sokkal az elégedett tulajdonos elhelyezte a szobájában, végleges helyén.
Végezetül itt egy fotó a képről kicsit közelebbről:


1 megjegyzés:

Szólj hozzá!