2016. március 15., kedd

A tökéletes gyerekszoba

Mikor megláttam ezt a gyerekszobát, éreztem, hogy ezt meg kell osztanom: annyira vidám, világos és üde, hogy szerintem bárki szívesen elfogadná. A designer nem más, mint Emily Henderson, amerika legismertebb enteriőr stylistja, aki második gyermeke számára készítette ezt a csodálatos szobát. Ha tudtok angolul, első kézből itt olvashattok a szobáról, illetve láthattok még több képet.

Ami egyértelműen "ellopja a show-t" az a tapéta (innen rendelhető). Rettentő drága, szóval ha ilyen kívánsága lenne valakinek, viszont kevés pénze... hát még én is gondolkozom rajta, hogy mit javasolnék. Olyan, mint egy enyhén színezett rézmetszet egy romantikus hangulatú erdőről, roppant látványos, és nagyon hangulatos.

A heverő, a fotel és a kis éjjeliszekrény mind használt darab átkárpitozva vagy felújítva, ezeket egy egyszerű fehér rácsoságy és egy Target pelenkázókomód egészíti ki. Ennek a formája teljesen retrós, szóval csak egy megfelelő magasságú darabot kell beszerezni a hasonló kinézethez. A meleg, hívogató hangulatot a sok-sok textil biztosítja: a sűrűn redőzött függönyök, a rettentően puha szőnyeg (amit mondjuk nem takarítanék szívesen), és a sok-sok díszpárna és takarók. Az egyetlen amivel én nem annyira tudok azonosulni az a plüss trófea, de mivel fehér, ezért elég jól beleolvad a környezetébe. 

A szobába csak egy aranyos csecsemő hiányzott, hogy teljesen tökéletes legyen :)

Elfogadnátok?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!