2013. október 9., szerda

Kedvencek a Butlersből

Egyik nap volt időm körülnézni a Butlersben, és úgy gondoltam, a teljesség igénye nélkül összeállítok egy kis listát, hogy mi az amit megvennék , ha lenne rá pénzem és szükségem.
1. Az első darab amit kinéztem, az a PLATA váza volt, amely fémből készült, ezért elég különleges darab, de a honlapon nincs fenn, amit nem is értek. A lényeg, hogy a MOM-ban határozottan lehetett még kapni belőle. És azóta elmentem újra, és lefényképeztem:

2. A többi váza is elég szép, nekem a COLETTE váza tetszett jobban meg:
3. A bútorgombok nagy kedvenceim, és bár még soha nem használtam fel őket, de már tervezem, hogy hol lehetne becsempészni őket a lakásba. Aktuális kedvenc:
4. A konyhai dolgok közül a legjobban a Puro termékcsalád tetszett meg: http://butlers.hu/kereses/puro/osszes
5. Nem hiszem hogy valaha is venni fogok ebben a boltban bútort, mert indokolatlanul drágák, ezen kívül a többsége nem is tetszik, nem annyira tetszik nekem ez a műkoptatott stílus rengeteg pénzért. Ha viszont rengeteg pénzem lenne, és innen is kéne bútort vennem, akkor ezr a komódot megvenném (egyrészt a boltban világosabb volt ezért szebb, másrészt és a borzalmas plüsstrófeákat nem kell nézni):
Aruba komód, 249 900 Ft
6. Még egy komód tetszett meg, bár ez is elég drága:
Campagne gyógyszerszekrény, 99 900 Ft

Természetesen rengeteg dolog van még a boltban, ezek csak azok, amik legjobban  megtetszettek azalatt a 15 perc alatt, amit ott töltöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!