2013. október 6., vasárnap

Őszi dekoráció

Szeretem az őszt, a tavasszal versenyeznek a 'kedvenc évszakom'-címért. Szeretem a ködöt, az esőt (bár ezt csak a lakásból, takarók alatt, teával a kezemben), a csodás színű őszi leveleket, és  a gesztenyéket. Épp ezért akartam mindig is valamilyen dekorációt készíteni a lakásba gesztenyéből, ami viszont nehézségekbe ütközik, mert a gesztenyében épp a csillogása, a színe a gyönyörű, amit viszont pár óra, de maximum egy nap alatt elveszít a lakás melegében, a kiszáradás miatt. És akkor pár éve megfogant bennem a nagyszerű gondolat, hogy tovább éltetem őket, vízbe teszem őket! Tehát kiválasztottam a kedvenc vázám, aminek szerintem nagyon szép a formája, gyűjtöttem gesztenyéket (az egyetlen, amire figyelni kell, hogy ne legyenek sérültek), majd teljesen feltöltöttem vízzel. Ezzel a módszerrel kb 5 napig élnek a kis gesztenyécskék, eredeti fényüket és színüket megőrizve, utána viszont sajnos némelyik elkezd tönkremenni, tehát vagy új víz kell, vagy teljesen új gesztenyék. Elkészítési idő szinte 0, viszont nagyon dekoratív lesz a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!