2013. október 1., kedd

Tükröm, tükröm...

Az eredeti állapot
Az előszobába fog kerülni ez a tükör ami régen a lakásunkban volt, majd egy nagyobb felújítás után átkerült a nyaralóba, de most visszatér. Úgy döntöttem egy kicsit viszont módosítok eredeti formáján, és a sötétbarnára pácolt faragott fa tükröt feketére pácolom. Ehhez az ikeában vettem fekete Behandla pácot, bár pontosan azóta sem tudom eldönteni, hogy ez pác vagy lazúr, de a lényeg szempontjából ez mindegy is, mert jól néz ki. Mivel a fa eredetileg nem volt lakkozva, ezért csak arra volt szükség, hogy acélgyapottal kicsit átdörzsöljem a fát, miután papírral és maszkolószalaggal lefedtem a tükröt (ugyanis lusta voltam kiszedni a keretből...), majd a páccal átkentem. Ezzel még csak egy sötétebb barna szín kapott, ezért még kétszer lefestettem. Először a "festményfestő ecseteim" közül használtam a legvastagabbat, hogy a kis helyekre is be tudjak nyúlni, majd a második és harmadik festésnél egy kis kör alakú szivacsot, ami nagy szolgálatot tesz nekem, pedig eredeti funkciója cipőpucolás volt.

A kezdő állapotról készült kép telefonnal lett fotózva, ezért elnézést, a kész állapotról készült kép meg még nem a jövendőbeli helyén mutatja a tükröt, de a különbség látszik rajta, és szerintem még hangsúlyosabb lesz a fekete keret a fehér falon, és legfőképp harmonizálni fog az előszobaszekrénnyel :)

Munka közben kicsit megijedtem, mivel a pác inkább szürke volt
És végül a kész állapot:
Sajnos villant a vaku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!