2015. július 23., csütörtök

Gyorsan, olcsón, csinosat! - II. rész

Múltkor megosztottam egy Airbnb-s kislakás előtte fotóit, és a terveimet az átalakításról. A kiadás jellege miatt összesen két nap volt arra, hogy elkészítsük az átalakítást, amiben ugyebár benne volt egy 25 nm-es fal megtisztítása a fűrészporos tapétától, leglettelése, majd az új tapéta felhelyezése (ezt azért nem én csináltam).  Így a második nap az utómunkálatokat hajnal kettőig végeztem, de kész lettem ( jó, egy-két apróság maradt, de azok már nem olyan lényegesek). Szóval az állapot, amit a képeken láttok, 95%-os, azzal a lábjegyzettel, hogy sajnos néhány tervem nem valósult meg, mint a kék szekrények átfestése/öntapadó fóliázása, az új szék, a dohányzóasztal hack, és az éjjeliszekrények. A változás ennek ellenére is szembetűnő.
A korlátot villanyszerelési öntapadós tappancsok és rövidáruboltban vásárolt vastag fekete fonál segítségével készítettem. Tapétának pedig a legutóbb bemutatott opciók helyett ezt a 3000 Ft/tekercs Ugepa tapétát választottam, amivel régóta szemeztem, és ide végre betervezhettem!














És végül két előtte-utána fotó, hogy jobban látszódjon a változás:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!